Skip to main content

גלית דיסטל ביבי / טור שלם על טוויטר, בלי ביבי ובלי בנט.

בקבוצת האריות של ביבי תיכננו להפגין מול אולפני חדשות 12 וביתו של המנכל. היו שמות שרצו חזק מאוד, הרבה . כשגלית דיסטל־אטבריאן השתמשה בנשק של השמאל. השם שלי אמנם עלה בבורסת ההימורים, אבל אף אחד לא הימר עלי. חברת הכנסת מהליכוד, גלית דיסטל אטבריאן יוצאת נגד העיתונאי הוותיק וטוענת כי הוא מיתג אותה כבהמה.

כשגלית דיסטל־אטבריאן השתמשה בנשק של השמאל.
"×'×™×'×™ כפר×" עליו, חתיך. ×"וא משיח מו×"רני" from img.mako.co.il
ממשלה בוסרית שאחראית על הכסף, החינוך, הבריאות, הבטחון, איראן, עזה, סוריה ועל מה התקשורת הישראלית מתאבססת? הליכודי שנטש את המפלגה בבחירות האחרונות); איך אומרים מילה כזו קשה? כשאריה גולן העיתונאי אמר לחברת הכנסת גלית דיסטל־אטבריאן שהיא מעריצה של ביבי, היא קראה לו גזען. חשבנו שבלי ביבי הפוליטיקה תהיה משעממת, ערוץ הכנסת הוכיח שטעינו. בקבוצת האריות של ביבי תיכננו להפגין מול אולפני חדשות 12 וביתו של המנכל. ביבי בהוואי ביבי במספרה ביבי בשוק ביבי פיהק ביבי . תובע 100 אלף שקלים / download.

טור שלם על טוויטר, בלי ביבי ובלי בנט.

את מעריצה את ביבי אריה גולן צילום: היו שמות שרצו חזק מאוד, הרבה . השם שלי אמנם עלה בבורסת ההימורים, אבל אף אחד לא הימר עלי. גלית דיסטל אטבריאן היא כוכבת פייסבוק ושערוריות, פובליציסטית, ואשת ימין עם פה גדול. ואיך התקשורת ממשיכה להתקרנף ומראיינת את היצור הפרוורטי הזה! חברת הכנסת מהליכוד, גלית דיסטל אטבריאן יוצאת נגד העיתונאי הוותיק וטוענת כי הוא מיתג אותה כבהמה. בקבוצת האריות של ביבי תיכננו להפגין מול אולפני חדשות 12 וביתו של המנכל. ביבי הודיע לי ששריין אותי. טור שלם על טוויטר, בלי ביבי ובלי בנט. בחייאת ביבי,בחורה צריכה קצת שקט. תובע 100 אלף שקלים / download. ביבי בהוואי ביבי במספרה ביבי בשוק ביבי פיהק ביבי . ממשלה בוסרית שאחראית על הכסף, החינוך, הבריאות, הבטחון, איראן, עזה, סוריה ועל מה התקשורת הישראלית מתאבססת?

לא ידעתי אפילו לאיזה מקום. השם שלי אמנם עלה בבורסת ההימורים, אבל אף אחד לא הימר עלי. גלית דיסטל אטבריאן ממציאה מחדש . כשאריה גולן העיתונאי אמר לחברת הכנסת גלית דיסטל־אטבריאן שהיא מעריצה של ביבי, היא קראה לו גזען. בחייאת ביבי,בחורה צריכה קצת שקט.

ביבי בהוואי ביבי במספרה ביבי בשוק ביבי פיהק ביבי . ×'לית ×
×'לית ×"יסטל ×'×™×'×™ / פו×'ליציסטית, ש×"רנית ר×"יו וסופרת ישראלית from pbs.twimg.com
כשאריה גולן העיתונאי אמר לחברת הכנסת גלית דיסטל־אטבריאן שהיא מעריצה של ביבי, היא קראה לו גזען. בקבוצת האריות של ביבי תיכננו להפגין מול אולפני חדשות 12 וביתו של המנכל. טור שלם על טוויטר, בלי ביבי ובלי בנט. תובע 100 אלף שקלים / download. לא ידעתי אפילו לאיזה מקום. ממשלה בוסרית שאחראית על הכסף, החינוך, הבריאות, הבטחון, איראן, עזה, סוריה ועל מה התקשורת הישראלית מתאבססת? היו שמות שרצו חזק מאוד, הרבה . כשגלית דיסטל־אטבריאן השתמשה בנשק של השמאל.

בחייאת ביבי,בחורה צריכה קצת שקט.

גלית דיסטל אטבריאן היא כוכבת פייסבוק ושערוריות, פובליציסטית, ואשת ימין עם פה גדול. אלוהים אדירים, איך ביבי הצליח לקבץ את גן החיות המבעית\גרוטסקי הזה! לא ידעתי אפילו לאיזה מקום. חברת הכנסת מהליכוד, גלית דיסטל אטבריאן יוצאת נגד העיתונאי הוותיק וטוענת כי הוא מיתג אותה כבהמה. כשגלית דיסטל־אטבריאן השתמשה בנשק של השמאל. היו שמות שרצו חזק מאוד, הרבה . ביבי הודיע לי ששריין אותי. השם שלי אמנם עלה בבורסת ההימורים, אבל אף אחד לא הימר עלי. טור שלם על טוויטר, בלי ביבי ובלי בנט. ביבי בהוואי ביבי במספרה ביבי בשוק ביבי פיהק ביבי . אז למה זוכרים אותה בתור הסופרת השקרנית. איך אומרים מילה כזו קשה? ואיך התקשורת ממשיכה להתקרנף ומראיינת את היצור הפרוורטי הזה!

בחייאת ביבי,בחורה צריכה קצת שקט. גלית דיסטל אטבריאן ממציאה מחדש . הליכודי שנטש את המפלגה בבחירות האחרונות); גלית דיסטל אטבריאן היא כוכבת פייסבוק ושערוריות, פובליציסטית, ואשת ימין עם פה גדול. ממשלה בוסרית שאחראית על הכסף, החינוך, הבריאות, הבטחון, איראן, עזה, סוריה ועל מה התקשורת הישראלית מתאבססת?

השם שלי אמנם עלה בבורסת ההימורים, אבל אף אחד לא הימר עלי. ×'לית ×
×'לית ×"יסטל ×'×™×'×™ / פו×'ליציסטית, ש×"רנית ר×"יו וסופרת ישראלית from pbs.twimg.com
בחייאת ביבי,בחורה צריכה קצת שקט. חשבנו שבלי ביבי הפוליטיקה תהיה משעממת, ערוץ הכנסת הוכיח שטעינו. תובע 100 אלף שקלים / download. איך אומרים מילה כזו קשה? טור שלם על טוויטר, בלי ביבי ובלי בנט. כשאריה גולן העיתונאי אמר לחברת הכנסת גלית דיסטל־אטבריאן שהיא מעריצה של ביבי, היא קראה לו גזען. אלוהים אדירים, איך ביבי הצליח לקבץ את גן החיות המבעית\גרוטסקי הזה! גלית דיסטל אטבריאן ממציאה מחדש .

אז למה זוכרים אותה בתור הסופרת השקרנית.

איך אומרים מילה כזו קשה? חשבנו שבלי ביבי הפוליטיקה תהיה משעממת, ערוץ הכנסת הוכיח שטעינו. בחייאת ביבי,בחורה צריכה קצת שקט. תובע 100 אלף שקלים / download. אלוהים אדירים, איך ביבי הצליח לקבץ את גן החיות המבעית\גרוטסקי הזה! ביבי הודיע לי ששריין אותי. גלית דיסטל אטבריאן היא כוכבת פייסבוק ושערוריות, פובליציסטית, ואשת ימין עם פה גדול. ביבי בהוואי ביבי במספרה ביבי בשוק ביבי פיהק ביבי . גלית דיסטל אטבריאן ממציאה מחדש . את מעריצה את ביבי אריה גולן צילום: חברת הכנסת מהליכוד, גלית דיסטל אטבריאן יוצאת נגד העיתונאי הוותיק וטוענת כי הוא מיתג אותה כבהמה. השם שלי אמנם עלה בבורסת ההימורים, אבל אף אחד לא הימר עלי. ממשלה בוסרית שאחראית על הכסף, החינוך, הבריאות, הבטחון, איראן, עזה, סוריה ועל מה התקשורת הישראלית מתאבססת?

גלית דיסטל ביבי / טור שלם על טוויטר, בלי ביבי ובלי בנט.. לא ידעתי אפילו לאיזה מקום. השם שלי אמנם עלה בבורסת ההימורים, אבל אף אחד לא הימר עלי. את מעריצה את ביבי אריה גולן צילום: אז למה זוכרים אותה בתור הסופרת השקרנית. תובע 100 אלף שקלים / download.

אלוהים אדירים, איך ביבי הצליח לקבץ את גן החיות המבעית\גרוטסקי הזה! גלית דיסטל. ואיך התקשורת ממשיכה להתקרנף ומראיינת את היצור הפרוורטי הזה!

Comments

© 2020 Hand Channel

Designed by Open Themes & Nahuatl.mx.